zondag 5 december 2010

sow...

Na een lange werkweek van zo'n 90 uur heb ik natuurlijk niet veel gedaan in mijn vrije tijd, behalve bijslapen....
Gister even naar het strand gegaan en een poging tot vliegeren gedaan... was niet zo'n heel groot succes. Daarna lekker ge-bbq. Mmmm, toch werd het een beetje frisjes tegen de avond.
Vandaag ook niet veel gedaan. Naar St. Heliers gelopen en mijn laatste bankzaken op orde gezet. Zijn alle formulieren en vragen nu allemaal ingevuld en beantwoord?!
Net nog even zelf een last minute pakjes avond ingepland... tja als je geen kerst kadootje wilt dan krijg je het met Sinterklaas! Toch?!
Cindy was blij met haar kookboek-standerd en kook tijdschrift, Zach vond zijn Winnie the Pooh book leuk en Blair vond zijn Lego-manchet knopen helemaal te gek. Ikzelf heb ook wat gekregen, een sleutelhanger (een super sjieke hoor, een grote diamanten ring met een klokje eraan!). Jeuy... toch een beetje Sinterklaas gevierd... alleen de pepernoten en de knapkoek miste ik.
Vandaag op tijd naar bed. Morgen weer een laaaange dag (en de rest van de week).

Dikke kus,
Whitney

Ps. geniet van jullie pakjes avond allemaal (en eet een paar pepernoten voor me)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten