zaterdag 27 november 2010

Op vakantie!

Gister mijn ticket geboekt naar Rarotonga!
Ik ga lekker een weekje in januarie (nog meer) de zon opzoeken. Lekker een paar daagjes voor mezelf met zon, zee en strand! Wat wil je nog meer.... Dat het al zover was natuurlijk. Als je het op wilt zoeken ik verblijf op Aroa.
             

Vandaag nog even geshopt voor de kerst... viel niet echt mee. Maar wel een leuke bikini gevonden voor mezelf. Moet toch goed voorbereid zijn voor mijn vakantie...

Helaas heb ik alleen vandaag mijn dagje vrij.. Morgen een paar uurtjes mise en placen en dan genieten van het zonnetje.

Liefs Whit

1 opmerking:

  1. Oh Whit,
    wat ben ik jaloers zeg.
    En hier is het snert weer, de eerste sneeuw is al gevallen....BLèèèh!
    en dan ga jij lekker bruin bakken, wel goed smeren he ;O)
    XXX
    Mam

    BeantwoordenVerwijderen