zaterdag 2 april 2011

Kiora

Kiora,

Wat was het weer eens lekker om er even uit te gaan... New Plymouth.
Na 35 min. vliegen zat ik in hartje New Plymouth. Anne had me tijdens haar drukke werk schema even opgepikt. Gelijk even gezien waar ze werkt (en Louise). 's Avonds zijn we een stukje gaan wandelen om bij de pub te gaan eten....helaas waren ze gesloten. Maar toch een gezellige avond gehad.
Dinsdag heb ik even uitgeslapen en ben ik met hondje Rusty even over het zwarte strand gewandeld. Het water was me te koud om een duik te nemen. Het 's middags zijn Camron, Anne, Abby, Ben en ik een stukje langs het water gelopen om de nieuwe brug te zien.... leuker dan je zo leest. Als je aan 1 kant van de brug stond kon je recht tegen Mount Egmont aan kijken. Natuurlijk had ik weer geen camera bij me.
Woensdag morgen ben ik met Anne naar de stad gereden en heb ik daar nog wat rond gesjopt. Met Anne nog even over het strand gelopen en met z'n allen fish en chips gegeten... Toen was het alweer tijd om naar huis te vliegen.


Ohja, was vorige week ook nog even naar de 'Dutch Shop' gereden in Henderson. Naja, ik kan zeggen dat het allemaal veel te duur is. Ik heb uiteindelijk een pakje stroopwafels gekocht van Euroshopper ($4.50) en een pak Koopmans pepernoten mix ($8.40), niet omdat ik het miste maar om Cindy en Blair er eigenlijk een plezier mee te doen. En ja, dat is gelukt.
Het werk bevalt me ook nog steeds goed!

Dikke kus,
Whit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten